Skip navigation

OK2RKB | ENG · GER · RUS · FRA · POL · HUN | Main · IE+ · IE- · Prn · Pda · CSSoff

OK2PPK » Fotky » Rádiový orientační běh » ROB MČR noční a DT Kladky 5.-6.4.2019 | ---

Foto z MČR noční a dlouhá trať 2019

5.-6. dubna 2019, Kladky

Popis

Fotogalerie: rob190405

Zdroj obrázků: OK2PPK, Canon EOS600D

Galerii sestavil: OK2PPK 9. dubna 2019

Počet obrázků: 114

Poznámky k fotogalerii:

Rok 2015, 4denní závody v Jevíčku a jejich první 80m část v Kladecké dolině, to asi nebude akce, na kterou budou díky úmorným vedrům, která tady tehdy panovala, vzpomínat účastníci v dobrém. Po 4 letech jsme se sem opět vrátili a ve stejném prostoru proběhlo MČR v nočním ROB, tentokráte za o poznání příznivějších klimatických podmínek, ale při stejném počtu vrstevnic na mapě. Tom O., když co by kontrola 5 shlédnul zákres, kde má být, tak prohlásil něco jako, že to aby snad každý, kdo dojde až na něj, měl u něj pivo.

V sobotním ubrečeném ránu jsme se přesunuli severně od Kladek do kopců kolem údolí Věžnice, kde Ondra S. postavil dlouhou trať tak, že si závodníci dali chtě nechtě přechod údolí vícekráte. Obzvláště příkré svahy směrem k Hartinkovu, nad kterými byly kontroly 21 a 24, vypadají i na obyčejná turistické mapě, jakoby je natřeli nahnědo, jak jsou zde vrstevnice natěsno. Když mě na 80m kontrole navštívilo postupně větší množství závodníků s 2m rádii a někteří i dost pozdě, tak bylo jasné, že z lesa jen tak brzy nepůjdeme. 2m část se tak balila nějaké 4h po startu 00 a s 80m částí jsme pak čekali, až poslednímu závodníkovi na trati vyprší limit 5h.

Vpodstatě se nám vyhnuly technické problémy, resp. nějaké drobnosti se vždy najdou, ale nedotýkaly se závodníků. Tentokráte si Stehla zapomněl vzít s sebou na předávku pojítko a naopak zase Tomovi na 83 před koncem závodu pojítko chcípnulo. Na DT možná mohl někdo registrovat, když jsme kvůli protahující se délce závodu preventivně přepínali maják na záložní. Na 2m byly ve skutečnosti v provozu nové vysílače, které ještě neměly osazenou 80m část, a tak se musel dávat pozor, aby se nezaměnily tratě, a na 80m byla úsměvná scénka, když Jirka vytahoval za upínací oko majákové vysílače z přepravky a u jednoho nevytáhl z bedny celý vysílač, ale jen předek s elektronikou, nebyl zašroubovaný kryt. Z dalších zajímavostí je, že na DT jsme ve skutečnosti měli v provozu odposlechy dva, než se stáhla z lesa 2m část, tak kromě mě na 84 měl druhý monitor Pavel PMA na kontrole 21 a hlídali jsme kontroly do kříže, tj. já z 80m kontroly ty dvoumetrové a Pavel PMA naopak. A na stavbu 80m antén byly použity nové speciální držáky drátu na laminátový prut, které vymyslel a na 3D tiskárně vyrobil Tom M., zkoušeli jsme je s úspěchem už na závodech před týdnem u Javůrku.

Kdo máte zájem, tak tady jsou zase na prohlédnutí fotky ze závodů, a u záběrů z noční platí to, co v předchozích letech - je to jen tak na ilustraci, jak to v noci na kontrole vypadalo, a foťák je vyhnaný za daných podmínek na svůj technický limit.

Náhled obrázků - stránka 1/2

(1) Kladky-Ošíkov, Penzion U Sedláka - centrum soutěže.

(2) U silnice tam byly takové dva fotogenické stromy.

(3) Sada vysílačů nachystaná na noční závod.

(4) Na technice před nočním závodem.

 

(5) Mapa s přehledem celého nočního závodu pro dispečink a současně stavěcí pro kontrolu 4.

(6) Jde se stavět. Tom M. (kontrola 2) mě a Hroudýse (kontrola 3) hodil autem na rozcestí na Vyšehradě.

(7) Tímto směrem bude někde kontrola 4.

(8) Pod kontrolou 4, pohled zpět směrem k cestě od Vyšehradu.

 

(9) Pohled obráceným směrem na kótu 546, kde byla kontrola 4.

(10) Tady byla noční kontrola 4, mezi ohybem cesty a souběžnou druhou cestou. A současně zde byl dispečink a odposlech (to byl ten druhý laminátový prut u stromu kousek za mnou).

(11) První z průběhů přes noční 80m kontrolu 4.

(12) Průběhy přes kontrolu 4. Dál to nechám bez komentáře, zkoušel jsem postupně zvedat ISO a prodlužovat čas.

 

(13) Průběhy přes kontrolu 4.

(14) Průběhy přes kontrolu 4.

(15) Průběhy přes kontrolu 4.

(16) Průběhy přes kontrolu 4.

 

(17) Průběhy přes kontrolu 4.

(18) Průběhy přes kontrolu 4.

(19) Průběhy přes kontrolu 4.

(20) Průběhy přes kontrolu 4.

 

(21) Průběhy přes kontrolu 4.

(22) Průběhy přes kontrolu 4.

(23) Průběhy přes kontrolu 4.

(24) Průběhy přes kontrolu 4.

 

(25) Průběhy přes kontrolu 4.

(26) Průběhy přes kontrolu 4.

(27) Průběhy přes kontrolu 4.

(28) Průběhy přes kontrolu 4.

 

(29) Průběhy přes kontrolu 4.

(30) Průběhy přes kontrolu 4.

(31) Průběhy přes kontrolu 4.

(32) Průběhy přes kontrolu 4.

 

(33) Průběhy přes kontrolu 4.

(34) Průběhy přes kontrolu 4.

(35) Průběhy přes kontrolu 4.

(36) Průběhy přes kontrolu 4.

 

(37) Průběhy přes kontrolu 4.

(38) Průběhy přes kontrolu 4.

(39) Průběhy přes kontrolu 4.

(40) Průběhy přes kontrolu 4.

 

(41) Průběhy přes kontrolu 4.

(42) Průběhy přes kontrolu 4.

(43) Průběhy přes kontrolu 4.

(44) Průběhy přes kontrolu 4.

 

(45) Poslední průběh přes kontrolu 4.

(46) Po mém příchodu na kontrolu se sice přese mě přehnal krátký liják a pak nějakou dobu chvílemi poprchalo, ale později se vyjasnilo a byla nádherná noční obloha.

(47) Noční obloha s korunami stromů.

(48) Při jednom záběru na oblohu s hodně dlouhým časem přes ni přeletělo letadlo (červená tečkovaná čára nalevo).

 

(49) A máme tu sobotu ráno, na technice si rozebíráme mapy dlouhé tratě se zákresy pro obsluhy.

(50) Mapa dlouhé tratě pro dispečink.

(51) Část tratě stavíme od Ospělova, tímto směrem byla kontrola 81 (Tom O.), předávka byla napravo od snímku a na kopečku nalevo byla 83 (Tom M.)

(52) Dlouhá trať, kontrola úseku 80m č.4. A byl zde zase i dispečink a odposlech. Druhý odposlech jsme měli ještě u Pavla PMA na kontrole 21 - měli jsme to do kříže, já na 80m kontrole jsem poslouchal 2m a Pavel obráceně z 2m hlídal 80m kontroly.

 

(53) Dlouhá trať, kontrola 84. Z této strany na mě došlo dost závodníků už na 2m, spodem totiž šla cesta podél hřbetu od kontroly 23 směrem na kontrolu 25. Toto je tedy pohled směrem na kontrolu 82.

(54) Kontrola 84 na kótě 561 (Šlajha). Tímto směrem byla 25.

(55) Kontrola 84. Prošlo přese mě celkem dost závodníků i z pásma 2m.

(56) Kontrola 84. A většinou měli z nalezené kontroly z jiného pásma děsnou radost.

 

(57) Kontrola 84.

(58) Kontrola 84. Konečně první závodník ze správného pásma.

(59) Kontrola 84.

(60) Kontrola 84.

 

(61) Kontrola 84.

(62) Kontrola 84.

(63) Kontrola 84.

(64) Kontrola 84.

 

Obrázek 164 z celkem 114, délka stránky 64, nalezeno obrázků 64. Řazeno vzestupně.
Stránka << | < | 1 2 | > | >>. Stránkování 16 | 32 | 64. Pořadí vzestupně | sestupně.
Šířka galerie 3 | 4 sloupce.

Nahoru